Úvod > bydlení > Také toužíte po koupelně snů?

Také toužíte po koupelně snů?

Rubrika: Koupelna    Vyšlo:
Autor:    
Také toužíte po koupelně snů?

Koupelna – nejsledovanější projev kultury bydlení  
Muži budou tvrdit, že největší změny porevoluční doby se týkají automobilismu. Na první pohled asi ano, hlavně velkými městy projíždějí „velké hračky“ jejichž tušenou existenci v dobách ještě nedávných potvrzovaly jen zahraniční časopisy nebo filmy z Hollywoodu. Avšak ženy by s velkou pravděpodobností na prvním místě jmenovaly koupelnu. A měly by pravdu.
Bydlení je komplex činností, které zachycují i ty nejjemnější změny ve společnosti, její kultuře a technice . Jen zdánlivým favoritem v jejich četnosti je ale kuchyně. Skutečné, dá se říci, niterní proměny, zrcadlí svět koupelen. Stávají se místem nebývalých prožitků a seberealizace, klenotem obydlí a také, jak jinak, vidtelnou známkou luxusu. Má to logiku: která moderní žena by jako vrchol své životní seberealizace navenek prezentovala ještě nedávno preferovanou kuchyni? Ta se dnes bere tak nějak samo sebou. Být „in“ znamená bavit se o relaxaci, pohodlí a odpočinku , a koupelna, to je wellness.


Kde znalci hledají inspiraci a zázemí
To, že Češi přišli na chuť přepychu ve vodě, konverzují o něm a touží si ho dopřávat, nemohlo uniknout pozornosti marketérů specializovaných dodavatelů „vytrénovaných“ rozmazlováním zákazníků v zemích, kde mokrý přepych je již dlouhá léta standardem a kteří původně „černé instalatérské řemeslo“ povýšili na umění. Kdo zatouží a podlehne tomu, co profesionálové nabízí, může mít to nejlepší na co mu stačí peněženka, třeba snovou koupelnu italské hvězdy z mola, nebo celebrity z Hollywoodu.
 Věcně pojato, mohli bychom očekávat, že čeští instalatéři se pokorně tísní na okraji světové konkurence, těží ze znalosti českého trhu a vrcholným produktem jejich nabídky bude rekonstrukce bytového jádra standardního paneláku. Ve snových realizacích , na české poměry „římských rozměrů,“ budou excelovat externí mistři oboru.
 
Je potěšitelné, že tomu tak není. Netísní se. Anebo možná ano, ale rozhodně ne na okraji, ale na samém profesním vrcholu náročné a sofistikované nabídky. V anketě, které se zúčastnilo 4300 náročných respondentů česká společnost SANITEC obsadila druhé místo, za německou jedničkou Wiesmanem (vyhledávanou značkou „ nových Rusů“). Hodnoceno bylo 60 firem a v absolutním počtu hodnocení SANITEC dosáhl hodnocení nejlepšího. Je třeba zdůraznit, že jde o českou společnost s nadnárodním partnerem. Globálně je SANITEC největším výrobcem a dodavatelem sanitární keramiky, koupelnového nábytku, sprchových koutů a van v Evropě. Je největším nebo druhým největším výrobcem a dodavatelem v každé zemi. Dobré jméno u nás v Česku je ale výsledkem práce profesionálů v Táboře.

Kde každý zákazník najde svoji koupelnu snů 
Úspěch společnosti SANITEC s.r.o. spočívá v aktivní adaptaci na aktuální a rychle se měnící podmínky bytové kultury v ČR. Parametry nabízeného vybavení jsou pro celý svět stejné, ale podmínky pro jejich uplatnění značně odlišné. Často se lidé liší ve svých možnostech. Zatímco v jedné zemi může být vyjímečná kvalita značky KERAMAG vyžadovaným standardem, u nás může být vnímána jako nedostupný luxus. Jindy to, co je považováno za základní přednost výrobku, může být z hlediska jiného zákazníka bezvýznamné nebo i na překážku prodeje. Tento trend reprezentují v nabídce společnosti značky KOLO a PANDA.
Je tedy v kompetenci domácí firmy, aby nabídla širokou paletu možného v různých cenových hladinách, při stejně lákavém designu, garantované kvalitě a hlavně bezchybném servisu typickém pro exkluzivní značky. Ostatně prvořadá kvalita ucelené produkce SANITEC je prověřována na oborových výstavách a veletrzích, odkud si téměř pravidelně odnáší významné ocenění jak odborné poroty, tak návštěvnické veřejnosti. (např. Zlatá medaile za program sanitární keramiky pro tělesně postižené KERAMAG, Vitalis, čestné uznání za koupelnovou sérii DELTA Diara (KOLO Aplauz) a za program pro malé koupelny KERAMAG Joly )

To hlavní je ale v partnerství a péči
Specifičnost koupelny oproti jiné běžné místnosti v bytě je, při vší úctě k designu, v jejím nároku na funkci. Moderní vymoženosti, poskytující zážitky a uvolnění mají svoje instalační a provozní záludnosti. O kvalitě prožitku z koupelny rozhoduji nakonec lidé , montéři, instalatéři , mistři řemesla.
SANITEC se chlubí péčí o své partnery. Spočívá v předávání zkušeností prostřednictvím firemní dnů, seminářů, firemních sympozií a zejména ve vzdělávacích kurzech ve firemních školících centech dnes již téměř v každém krajském městě v ČR. Pod vedením kvalifikovaných a zkušených lektorů se zde pracovníci partnerů firmy seznamují nejen se základy montáže, údržby a oprav sanity, ale mohou zde získat i vysoce odborné znalosti z oblasti moderních instalatérských technologií a marketingové i obchodní strategie společnosti. Široká nabídka seminárních témat pokrývá komplexně potřeby a požadavky na znalosti v rychle se měnícím odvětví. Společnost informuje své partnery pravidelně o rychlých inovacích své nabídky a umožňuje svým partnerům získat široké spektrum znalostí na jednom místě. Vedle stoprocentního zajištění kvalitní nabídky a souvisejícího servisu, se tak aktivně podílí na zvýšení kvalitativní úrovně tohoto dynamického odvětví jako celku. Možná, že právě tato skutečnost má největší podíl na výtečné pozici firmy Sanitec na českém trhu.




Najdete nás na Facebooku: Facebook




Koupelny ERBES - rekonstrukce koupelen
Rekonstrukce koupelen a bytových jader. Grafický návrh ZDARMA, kompletní servis, garantovaná kvalita a příznivé ceny! Nová koupelna za několik dní.



reklama