Úvod > volný čas > Jak si zlepšit postavu

Jak si zlepšit postavu

Rubrika: Zdravý styl    Vyšlo:
Autor:    Foto: Euromedia Group k. s., Ikar, SXC
Jak si zlepšit postavu

S koncem zimy řada z nás smutně postává před zrcadlem, pozoruje bříško, které je zas o něco větší a po xté slibuje sobě, mamince i tomu nahoře, že už nebude během svátků tolik baštit a začne cvičit hned od ledna. Ne vždy to jde a ne vždy se chce. Aby to šlo vždycky a vždycky se nám chtělo, je třeba vědět, že pevné břicho má funkci nejenom estetickou, ale také zdravotní. Nejenom, že budeme dobře vypadat, ale ulevíme tělu od řady fyzických potíží…
 
Že nemáte čas chodit do posilovny ani finance na to, abyste si platili trenéra? I v tomto případě pro vás máme řešení, a sice publikaci autorky Joan Paganové, 15 minut cvičení pro pás, boky a břicho + DVD, kterou vydala Euromedia Group k. s., lkar. V klidu a pohodlí domova cvičíte 15 minut třikrát týdně. Zpevníte trup, posílíte a vytvarujete oblast pasu a břicha. Cviky vycházejí z anatomie břišního svalstva. Zkracovačky, sestavy s plážovým míčem a pro posílení centra těla jsou účinným programem pro začátečníky i pokročilé. Kniha je doplněna DVD s 15minutovými sestavami.

 

 

Víte, k čemu vám dopomohou pevné břišní svaly?
Ano, budete vypadat lépe, ale kromě toho vám silný střed těla pomůže zvládat fyzické nároky každodenního života – zvedání dětí, činnost u pracovního stolu, domácí práce, řízení auta nebo obyčejné vstávání ze židle.
Břišní a zádové svaly také pomáhají při správném srovnání těla. To znamená srovnání vzájemné polohy hlavy, ramen, páteře a kyčlí. Správné srovnání vyrovnává konstantní sílu danou váhou těla, zmírňuje zatížení páteře a zajišťuje dobrou práci kloubů.
 
Pokud nemáte správné držení těla, vaše svaly musí vyrovnávat působení gravitace a jsou více namáhány. Díky tomu se snadněji unavíte. Navíc jsou takto přetěžované svaly náchylnější ke zranění.
Pokud získáte povědomí o tom, jak břišní svaly pracují, bude pro vás snadnější je během dne zapojovat. Nezapomeňte, že využití tělu vlastních mechanismů snižuje svalovou únavu a dodává energii.
 
Tři z vás, kteří správně odpoví na následující otázku, a budou vylosováni, získají tuto skvělou publikaci a s ní nepochybně i pevné a zdravé bříško, pás i boky.

Kolikrát denně budete s novou publikací cvičit?

A) 20 minut
B)15 minut
C) 30 minut
 
Odpovědi zasílejte v níže přiloženém formuláři do 13. 2. 2012.

 



Soutěžní otázka

1. Odpověď na otázku je:


 

Publikaci 15 minut cvičení pro pás, boky a břicho + DVD vydala Euromedia Group, k. s., Ikar. Více info o knize najdete zde





Najdete nás na Facebooku: Facebook




Zen shop a masáže Relax
bolesti zad, hubnutí, relaxaci to vše získáte pomocí masáží nebo terapie tradiční čínské medicíny doplněné bylinnými přípravky z TČM nebo ajurvédy

Výživa pro fitness a kulturistiku
Cvičíte, hubnete, posilujete? Navštivte náš shop s výživou pro vás! Spalovače tuků, carnitin, kreatin, proteiny a další doplňky



reklama